Finns det någon vänlig själ som kan ta en ISO på en orginal Xbox HDD innan xboxen ens startat upp. Fullt möjligt med t ex SmartXX och Ed@Chip.
Skulle kunna fixa det själv, men har ingen sprillans xbox
Finns det någon vänlig själ som kan ta en ISO på en orginal Xbox HDD innan xboxen ens startat upp. Fullt möjligt med t ex SmartXX och Ed@Chip.
Skulle kunna fixa det själv, men har ingen sprillans xbox
Vad är syftet?
Vi startar alltid boxen för att testa den innan vi skruvar isär den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Mest så man kan nollställa sin box så att man vet att man inte har onödiga filer osv... har iofs orginaldisken kvar, men vill kunna se om man kan göra nånting speciellt innan "installations-scriptet" går igång på xboxen... har försökt att tömma i xml filer osv, men får det inte back to basic så... Känns jobbigt att behöva köpa en ny box bara för en sån sak...b
Jag menade som du kanske förstod en image på boxen innan den ens är startad (eller rättare sagt innan hårddisken går igång) så man måste ju inte ha Ed@Chip... går ju säkert lika bra med superdisc... men som sagt... _innan_ scripten är körda
Bookmarks