Jag har laddat ISOcraxtion igen efter att min dator kraschat från xbox-scen.Men får upp meddelandet ISOcraxtion -x iso_name directory_to_extract_to. Jag fattar att man ska döpa om något men vad?Hur gör jag för att få det att funka?
Jag har laddat ISOcraxtion igen efter att min dator kraschat från xbox-scen.Men får upp meddelandet ISOcraxtion -x iso_name directory_to_extract_to. Jag fattar att man ska döpa om något men vad?Hur gör jag för att få det att funka?
Vi är nu två st som behöver hjälp.
dumpa ISOCraxtion.... (nej jag vill inte starta ett 5:e världskrig om vikken prog som är bätre/sämre)
Vet bara att när jag använde det så tog det BORT ett spel för mig så ja va tvungen att tanka det igen :/
xISO/XFER är dom ända prog man behöver....... + att to m en utvecklingsstörd apa klarar av dom proggen![]()
Jag gillar ISOcraxtion och dom andra programen som jag har testat är det inge fel på. Men jag vill kunna göra multigamediscs.
ISOcraxtion suger + buggigt. Använd simpleXiso + MediaXmenu, där du kan skriva in saker i en inställningsfilOriginal inlägg av X-Jojje
![]()
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Har tankat Simplexiso och det funka bra men fattar mig inte på MediaXmenu.Jag kanske är dum i huvudet men det är en massa grejer man får med hur får man igång programet?
gör så de körs direkt via evox, kan förklara hur man gör senOriginal inlägg av X-Jojje
![]()
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Bookmarks