Funderar på att sälja min överfulla 80G xbox-disk till en kompis som har en chippad xbox med originaldisken. Är det bara att plugga i min 80G xbox-disk den i den andra xboxen och köra, eller måste den formatteras om?
/G
Funderar på att sälja min överfulla 80G xbox-disk till en kompis som har en chippad xbox med originaldisken. Är det bara att plugga i min 80G xbox-disk den i den andra xboxen och köra, eller måste den formatteras om?
/G
Det borde bara vara å köra om den inte har något antikt chip i sig.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
En sak att tänka på
Om jag minns rätt så om man tar ur en hårddisk från box nr 1 och flyttar över den till box nr 2 så kan inte box nr 2 låsa upp hårddisken från Box nr 1 om den är låst vid förflyttningen. Stämmer inte det Hansi????
Så det lättaste är att låsa upp hdd innan förflyttningen för att sedan låsa den i den nya.
du kan flytta över en olåst hd (inte låst, det funkar inte) från en chippad xbox till en annan chippad
du kan inte sätta i en låst eller olåst hd i en ochippad xbox
(och med chippad menar jag både fysiskt xboxchip i sig och sådanna som är omflashat med "pirat" bios)
/Daniel
Bookmarks