Hej
när ja lägger in en film i xboxens hd kan ja bara se halva översättnings texten i xbmc och xbmp ja har xbmc och xbmp:n som följer me superdisc 3.7 rc8...
HUR SKA JA GÖRA???
Hej
när ja lägger in en film i xboxens hd kan ja bara se halva översättnings texten i xbmc och xbmp ja har xbmc och xbmp:n som följer me superdisc 3.7 rc8...
HUR SKA JA GÖRA???
Har du testat inställningarna i XBMC och XBMP, där finns möjlighet att justera textens läge.
ja har testat mycke men inget funkar
Det går att ställa in textningens läge i xbmc, finns ett par andra trådar om det, sök så finner du ditt svar
I XBMC skall du trycka på dom knapparna som ändrar sidled höjdled på bild, tryck ännu en gång & du får sk guldringarna i mitten av bilden använd sturkorset då för att flytta upp texten, jag hade samma problem innan jag kom på att man skall trycka flera gånger för att få dom i mitten på där nere på tv rutan.Original inlägg av dizazter-mazter
tack pege men vilka knappar snackar du om r.l.a.b
knapparna på handkontrollen villka det nu e vet jag ej är på jobbet prova trigger?
tack de funka ja gick in på settings sen screen sen nånting me calibration så funka de
= )
Bookmarks