http://www.xboxdeveloper.net/index.p...iewproj&id=521
ja trodde itne mina ögon när jag läste detta men en PS2 EMULATOR TILL XBOX är på G!!!!!!!!!
http://www.xboxdeveloper.net/index.p...iewproj&id=521
ja trodde itne mina ögon när jag läste detta men en PS2 EMULATOR TILL XBOX är på G!!!!!!!!!
Trevligt.. hoppas de lyckas..
mmmm ....... troligen hinner dom väl inte klart me den innan xbox2 kommer....... men men vi får se........
Sista datum jag hörde om XBox 2 var sensommar 2005 så de har ju lite över ett år på sig i alla fall.
Om detta går i lås så kommer det bli grymt. Tänk vilka möjliheter *he he*. det är bara att önska dom lycka till.
Den lär ju ändå inte vara användbar innan xbox2 släpps ändå, annars blir det väl mest en kul grej för att köra egenutvecklade enkla ps2 hack eller roa sig med att se hur tekken 4 ser ut i 2fps.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ehh, kolla lite på hemsidan som det länkas till, ser ju mer ut som om en 12-åring hittat på det där än att det finns någon seriös utvecklare av emulatorn :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jo det är sant Hansi........ aja vi får väl se om den kommer nån gång.....
hmm tekken 4 i 2fps e väl ql ?
Jaaa... Tekken 4 i 2 FPS... då har man gott om tid att parera
hehe passar mig PRECISdå har man gott om tid att parera
Som sagt, sidan ser ut som om den e gjord av nån 11-åring, sen så tycker jag personligen att de ska satsa på att göra en bra fungerande PSX1-emulator för den som finns nu suger otroligt. Annars låter det c00lt, dock för bra för att vara sant.Original inlägg av Lucif3r
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
jo ja tycker dom ska fixa en BRA N64 emulator å satsa på PS2/GC på xbox2....
Så kom då det alla nästan misstänkte men hoppas inte skulle hända!
PROJECT ABANDONED:http://www.xboxdeveloper.net/index.p...iewproj&id=521
jahapp ......... aja va väl lika bra det
...och nu är killen halvfärdig med en dreamcastemulator...tycker hans mamma borde söka igenom madrassen efter små färgade piller.
Jag tycker han är jätteduktig!
LMAO! Sånt där tar månader om inte år att programmera. Killen är fetinglögnare.Original inlägg av Hansi
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
detta står på sidan nu :
Project abandoned
SNICK! - April 30th, 2004
i am sorry ibut i have to abandon the project. t is too hard to emulate the ps2. what i am trying to do though is going along very nicley and i don't think it has been done before check it out - Dreamcast emulation for the xbox! so far i have got about 1/2 way through encoding the virtual engine. cheerz
Ja... det var ju det vi diskuterade de senaste posterna...Original inlägg av lekpark
ahh okej sorry
Jag tar hällre en ps2 emu till xbox 2 men dreamcast skulle sitta fint
Bookmarks