Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Vill inte starta med X2

FactoryRacing Guest

Vill inte starta med X2

Jag har satt i 5-6 st X2 Lite Plus chip. Alla har fungerat bra utom det senaste jag satt i åt en kompis. Den fungerade bra när jag lämnade ifrån mig den efter moddningen men nu har jag fått tillbaka den för att den inte fungerar. Den startar upp och sedan stänger av sig (allt sker på 1-2 sekunder), den gör så 3 ggr och sen börjar den FRAG'a.

Jag vart så less på den så att jag till och med lödde fast chippet. Och den gör fortfarande lika!! Xboxen fungerar om man kopplar från chippet...
    Så jag tänkte om hans ungar eller han själv har klåpat sig och förstört biosen, men inte ens att byta till bank 2 fungarar, får fortfarande FRAG.

HJÄLP!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Mycket sannoligt sönderflashat. När man flashar från evo-x så raderas båda bankerna först.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

FactoryRacing Guest
    Kan jag göra något åt det? Eller kan ni fixa det?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi kan flasha om det. Det kostar bara returporto (skicka med 20:-) om du köpt det av oss, annars 200:- + frakt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

FactoryRacing Guest
    Jag har inte köpte det hos er... Kan ni inte skicka det direkt hem till mig om jag förskottsbetalar? (enkelt över nätet juh..).

Kan skicka med en lapp som har samma signatur som "medelandet" på transaktionen. Så ni vet att jag betalat.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Visst, eller kasta med 220 spänn i kuvertet så slipper jag leta transaktioner på kontona (det är en del...)

Liknande diskussioner

1. Kan inte flasha med Xecuter2 4978! HJÄLP!!
    By Peter.nilsson in forum X-B.I.T. support
    Senaste inlägg: 2004-04-11, 14:34
  2. Testat med flera olika chip men den vill inte funka!
    By Zn4rK in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2004-03-19, 12:24
  3. Vill inte starta CD direkt
    By gonzzor in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-11-12, 18:00
  4. xbmp vill inte starta, blir svart, går sen tillbaka igen
    By Jon77 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2003-06-13, 23:27
  5. Vill inte starta
    By ROW in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-03-27, 17:41

Bookmarks