Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: vad kommer dom nya chippen kosta?

  1. #1

    Post vad kommer dom nya chippen kosta?

    hejsan!
    jag undrar på ett ungefär vad messiah chippet med montering kommer att kosta?
    kommer det kosta mer än 1500:-?
    om jag beställer från ett företag i tex usa kan ni då montera in det då?
    isånna fall för hur mycket?

  2. #2
    Registrerade
    Oct 2001
    Inlägg
    49
    Respekt
    23

    Post

    Jag är också väldigt nyfiken på det. Har de gått ut med några priser ännu?

    Jag tycker inte att ni ska sälja det dyrare än vad det är värt, satsa på att så många som möjligt köper det istället. Men det är ok att ni håller priset på lösa chip högt precis som ni skrev förut med tanke på supporten.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    NÄR Messiah släpps kommer vi supporta det till 100%. Det kommer med största sannolikhet kosta 750-1000:- för chip och c:a 1250:- - 2000:- inkl montering beroende på hur komplicerat det visar sig bli.

    Senare versioner av Messiah kommer att ha ett utförande som gör montering enklare/snabbare att utföra och därmed sänka priset för monteringen.

    Det finns ingen anledning att köpa från USA, vi kommer att sälja chipet här.

    Just nu väntar jag bara på ett email med prisinformation, så fort jag får det kommer vi att sätta ett pris och börja ta förhandsbokningar.

    Om du läser mina beskrivningar av NEO4 chipet ser du att jag varit mycket noga med att ange dess begränsningar, och inte beskrivit det med någon större entusiasm. Till våra kunder har vi ofta rekommenderat Origachip istället då det klarar import original.

    När vi får konkret information om priser och releasedatum samt rapporter från beta-testare kommer vi gå ut stenhårt för att marknadsföra Messiah.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2001
    Inlägg
    11
    Respekt
    0

    Question

    Var kan man läsa om messiah? Dom har väl en hemsida dom som utvecklar det.. jag var inne på o skaffa Neo4 men det verkar vara så jäkla försenat så man kan lika bra vänta på Messiah för det verkar strået vassare!

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Messiah blir strået vassare, förutsatt att dom får ut chipet innan NEO5 kommer :-)

    Risken är väl som vanligt att man får vänta i all evighet, det kommer ju alltid något bättre/snabbare/billigare....
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    Stockholm,Söder,Sverige
    Inlägg
    8
    Respekt
    0

    Post

    Ju det finns en anleding att handla i USA eller andra länder DET E BILLGARE!!!!!!!!!!
    Kaka : )

  7. #7
    Registrerade
    Oct 2001
    Från
    EU
    Inlägg
    42
    Respekt
    23

    Post

    Sex utan kondom är trevligare, men hur säkert är det?

  8. #8
    Registrerade
    Nov 2001
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Post

    xxxx kommer sälja ps2 modchip billigast i sverige (inkl montering)
    hoppas det blir billigare än psxcare.


    ----isåfall får dom sköta sin marknadsföring på egen hand och inte plocka kunder från VÅR hemsida/messageboard---


    [This message has been edited by Hansi (edited 16 November 2001).]

Liknande diskussioner

  1. Vad har dom installerat !
    By GungHo in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-07, 16:46
  2. Vad kommer hända?
    By Raven in forum BIOS versioner och flashning
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2002-12-27, 23:58
  3. Nu har dom nya boxarna anlänt
    By myztx in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2002-11-03, 09:29
  4. Nya versioner av AR2 och DVD Region X
    By gaffa in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2002-08-15, 21:11
  5. Skillnad mellan dom olika chippen?
    By Wanner in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2002-01-08, 00:01

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •