Nån som spelat? .. e de värt å köpa om man gillade 10
Nån som spelat? .. e de värt å köpa om man gillade 10
Jag tror att det blir bra,även om det är första gången nån gör en uppföljare till ett FF-spel.Själv bokade jag mitt FFX-2 så fort det gick och med alla recentioner jag läst så skall det ge härliga rysningar.![]()
Ett måste för FF fans.
det suger...
Jag har nu fått spelet och spelat i 30 timmar och jag kan säga att det inte suger .Det skall köpas om man vill följa serien och hur det skall gå för yuna.Finns många roliga händelser som är värt att se.
har kopt spelet, men lar inte spela forren jag klarat ffx.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
har köpt detta nu å lirat en stund .. Kändes inte som vanligt men FF x-2 e helt klart ett godkänt ff lir så ere ba köp köp köp![]()
har spelat lite nu. tycker inte det verkade bra nånstans tyvärr.Original inlägg av Jarx
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
mm förstår vad du menar men faktum är att jag tycker de blir bra .. var lite misstänksam i början men nu tyckar ja de e helt ok
Om man gillar fantasy så är det ett perfekt spel snyggt, men man kan tröttna efter några dagar man gör nästan samma saker hela tiden
ffx är klart bättre än ffx-2 men vii är bättremen det är helt klart värt att köpa det =)
Bookmarks