Visar resultat 1 till 8 av 8

Diskussion: speltips

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Inlägg
    64
    Respekt
    22

    speltips

    tja folk. nån som e bra på tv-spel? jag har xbox och jag vill ha lite spel som är lite "barnsligare". spel som skulle kunna gjorts av nintendo.. typ mario, mario kart. ev. zelda. osv. Någon? tack

  2. #2
    Citat Original inlägg av mekholm
    tja folk. nån som e bra på tv-spel? jag har xbox och jag vill ha lite spel som är lite "barnsligare". spel som skulle kunna gjorts av nintendo.. typ mario, mario kart. ev. zelda. osv. Någon? tack
    Öh... den där katten... va hette den... *springer till spelhyllan*
    "BlinX - The time sweeper" så var det ja Inte för de allra minsta men min syrra tycker det är kul att spela det.
    * Xbox V1.1
    * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
    * 160 GB Samsung HD
    * 10 000+ Roms
    * 70+ XBOXspel

  3. #3
    Registrerade
    Oct 2003
    Inlägg
    37
    Respekt
    21
    Jag tycker I-ninja är väldigt kul. Man är en liten rund ninja och slås mot andra små runda söta ninjor medans man springer igenom en massa banor som är lagom kluriga. Gulligt och kul för alla mellan 5-150år.
    Tråkiga är att I-ninja inte säljs i sverige. Men man kan ju få tag på det på andra sätt. Import osv... det kräver ju i sånt fall moddad eller importerad xbox.

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Umeå
    Inlägg
    141
    Respekt
    22
    Du kan köra emulator till n64

  5. #5
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    In this old world..
    Inlägg
    813
    Respekt
    23
    ToeJam & Earl III, Sonic Heores, Wallace & Gromit, the Hobbit, Grabbed by the Ghoulies, Crash Bandicoot, Ty Tasmanian Tiger, Harry Potter x 2 o.s.v. o.s.v...

    annars är min stora favorit : ODDWORLD: Munch Oddysee

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Crash team racing, nickelodeon party blast
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2003
    Från
    Småland
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Måste rekomendera Rayman 3. Helt underbart spel, med mycket bra grafik & härlig känsla med en fin o sagolik värld! Lite lagom svårt.

  8. #8
    Registrerade
    Jun 2003
    Inlägg
    64
    Respekt
    22
    tack allihop!

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •