Tjena.
Har precis bytt HD på min xbox (60gb) sen Skulle jag göra det på min polares Xbox, men klanta till det lite.
Jag satte in en 120gb i hans xbox körde SD 3,6. kopierade allt som man skulle göra. Allt funka tills vi skulle läsa in ett spel på HD genom Xtoolbox (har jag för mig) så var det bara 4 gb på F: enligt Xtoolbox plus att xboxen hänger sig hela tiden då man skulle kopiera spelet.
Så jag skulle flasha in bios X2 4981.06 men så hänger sig Xboxen precis när den ska börja läsa in den nya biosen. nu när man startar blinkar den rött/grönt. Har ingen anning om det går men tänkte att det kanske går att flasha från en SD skiva. Men då kommer det fram en bild som flimrar med en massa japanska/kinesiska och vanliga bokstäver med en massa text. (ser inte på grund av att bilden hoppar, texten är grön med svart bakgrund)
Xboxen1,3 har ett alladin advance kort.
Har försökt att kolla runt på forumet men hittar inget bra sätt att kunna fixa det här på.
kan man flasha den på något sätt eller måste jag komma in med den eller bara självaste chipet ?
om det är någon som fattar något eller vet ett bra svar så är jag öppen för allt![]()
Bookmarks