Tjena , nu måste det väl ändå komma så att man kan förbeställa det av er?
------------------
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Tjena , nu måste det väl ändå komma så att man kan förbeställa det av er?
------------------
Redcheat
Redcheat
i know youre there...
------------------
Redcheat
Redcheat
OK, vi har lagt upp den svenska FFX på bokning trots att vi varken har releasedatum eller pris bekräftat.
Jag kommer även lägga upp US versionen snart, dock brukar jag ibland få bekräftat pris så sent som ett par dagar före release :-(
Vi kommer isåfall ta in 10 exemplar först innan vi testat med t.ex. Origa att det fungerar. Sedan tar vi in fler om det inte är några problem.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok ,sjyst , man kan inte sätta upp sig på förbest. lista? bara en utifall ni får in det lista...?
------------------
Redcheat
Redcheat
Är det inte billigare att bara importera diretk från typ Amazon lr något? PSXcare lär ju sälja det för 1500:- ?! Ni kan ju göra typ ett FFX+Messiah(ombyggnad) paket för typ 3500:-. Aja... själv får jag FFX när min syrra kommer hem från USA den 28december. Ska bli trevligt!
När släpps det i USA då ?
Har det kommit ut där redan eller ?
Släpps i övermorgon i USA... jag får det den 28:e... helvete vad jag blir sur om Messiah inte skulle klara av FFX! Men... nääh... det kommer inte hända! Lr hur Hansi? Messiah klarar ju ALLA spel!
messiah ska först komma inann vi säger nåt...
------------------
Redcheat
Redcheat
Det värsta som kan hända e ju att CT gillar Square så mycket och vill inte riskera att man spelar brännda Square spel. Så inga square spel går att spela. O det är ett virus som finns på chippet så man kommer inte kunna FFX när den europieska kommer sen heller. Isf måste man köpa nytt PS2... fast det tror jag knappast!
Hhehe...
Folk som ska importera FFX, kan jag få era ICQ nr om ni har ICQ. E alltid kul att snacka med folk om spelet!
maila mig så får du den.
Redcheat
whops... såg inte att man kunde gå in i användares profiler o checka den... =)
Hello. maila mig så får du också min icq. jag har och har klarat -spelet =)
No Comments..!
såja då var ffx släppt!
Redcheat
Blä....
Fick email från min USA-distributör: "FFX will not be available for wholesale until January"
Tillbaka till ritbordet, jag får väl beställa från ebgames.com e.dyl imorgon :-(
Och jag som hade pengar tillgodo och allt...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hehe ok , det var synd. Kommer priset vara det samma? Det kosta 900kr med frakt för ett ex, men sen tillkommer moms osv för att man importerar det llr?
Redcheat
Bookmarks