Tjena,
Kör idag Superdisc 3.6, går det uppgradera den med en nyare version rakt av utan att förlora några program/spel eller måste man göra på något annat sätt?
Vilken version är det som gäller nu?
--Mats
Tjena,
Kör idag Superdisc 3.6, går det uppgradera den med en nyare version rakt av utan att förlora några program/spel eller måste man göra på något annat sätt?
Vilken version är det som gäller nu?
--Mats
3.7rc8, men det börjar minst sagt bli dags för en ny version nu :-)
Bara och installera över det gamla du har. Spara eventuella inställningar i t.ex. xbox media player, du måste göra om dessa nämligen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Så den skriver alltså inte över spel och program, utan lägger bara till de nya grejerna?
Updateras bios automatiskt samtidigt som man kör superdiscen eller måste man flasha från "system info"-menyn sedan superdiscen installerat klart?
När man flashar därifrån, är det bara att välja vilket bios man vill ha i menyn, så gör den resten själv?
Jag installerade superdisc över den gamla och flashade sedan om bioset, fungerade kanon!
Försvann inte bland annat alla dina spel och filmer när du instalerade nya superdisken över den gamlaOriginal inlägg av Genfors
![]()
![]()
Last edited by Meanman; 2004-05-06 at 21:29.
Nej, allt blev kvar vad jag kan se.
det finns kvar så länge du inte formaterar partionerna
Bookmarks