Kan nån ge mig lite tips på hur jag sak styla om min XBOX. jag tror srpay e uteslutet pga att man tömma hela boxen.
Kan nån ge mig lite tips på hur jag sak styla om min XBOX. jag tror srpay e uteslutet pga att man tömma hela boxen.
gör jeweln genomskinlig å sätt lite LEDs under den..... byt LEDsen vid eject knappen....
Fixa nåra LEDs under XBOX loggon på handkontrollen etc etc etc...........
Leds är alltid snyggt!
sätt leds lite här o var
spreja om handkontrollerna då! Inte lika jobbigt att tömma..
sen blir det ju snyggt när färgen nöts bort...
måste väll inte tömma hela boxen räcke väll o ta av framsidan o locket? iofs kan du ju inte spraya undersidan men det är ju bara slöseri med färg enligt mig.Original inlägg av filleokus
Har nån en bra sida med tut. för detta?
för att få bort framsidan måste man tömma "nästan" hel xboxen.... det är ju för att få bort kontakerna till "power" å "eject" knapparna.......måste väll inte tömma hela boxen räcke väll o ta av framsidan o locket
nä.. det behövs väl inte.. ta bort hårddisken och dvdn, sen kan man pilla upp sladdan till ejecknappen men en liten skruvmejsel..Original inlägg av Lucif3r
"-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"
hmmm vet inte hur många gånger du har skruvat upp en xbox men HDD & DVD utgör 90% av xboxen storlek...... så HDD + DVDn = nästan hela xboxen.......
Bookmarks