Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: damm friend ;)

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    0

damm friend ;)

tja, jag har nyligen fixat en smartxx chippad xbox. och ska nu försöka bränna en fil ifrån datorn till dvd , original DVD:n är så otroligt repig så den funkar inte längre men jag har ändå en backup kvar på datorn som min kompis har gjort och av någon **** anledning är den i mdf/mds format. har för mig det är alxcohols format.....och nu har jag försökt bränna den flera gånger utan att lyckas, använder dvd-r...

snälla hjälp!! känns så jobbigt att ha betalt för ett lir nu som iofs jag också har medverkat i att misshandla men att det finns en backup på datorn dom jag inte kan få att funka är ännu mer frusterande.

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    25
    MagicISO konverterar alla tänkbara format till t ex .ISO å så är det bara att öppna med
    t ex xISO å flytta över till xbox HDDn.......
    lr om du nu vill ha dom på DVD kan du ju pröva packa upp .ISO filen med xISO å sen packa ihop den igen å sen pröva bränna ....... hoppas det hjälpe nått..........

men vad menar du med "jag försökt bränna den flera gånger utan att lyckas" ????
    får du ett fel medelande? funkar inte skivan i xboxen?
    Last edited by Lucif3r; 2004-05-17 at 23:51.

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    0
    men alltså jag har testat och den vägrar se skivan (innan) men nu har jag testat ett annat skivmärke och då funkar det bättre. japp det hjälpte. har fått den att funka nu efter evigheter av frustration och dvd-skivor som har flugit ut ifrån balkongen

Liknande diskussioner

1. Damm innanför skärmen på sp
    By Sigma in forum Gameboy hårdvara
    Senaste inlägg: 2004-02-15, 20:48

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner