Laddade ner RalliSport Challenge 2 och det fungerar, men bara på Rally, inte Hillclimb eller något annat.
Tänkte bara fråga om det finns någon patch som fixar det?
Eller måste jag ladda ner någon annan version?
Laddade ner RalliSport Challenge 2 och det fungerar, men bara på Rally, inte Hillclimb eller något annat.
Tänkte bara fråga om det finns någon patch som fixar det?
Eller måste jag ladda ner någon annan version?
Vad är det för grupp som gjort den versionen?
Vet att Complex version inte funkar alltför bra, den ligger på 164x50!
Men Wam's ska tydligen fungera perfekt!
Annars så vet jag inte av någon fix, tyvärr!
japp WAM relesen funkar hu bra som helst!
Nja jag har en version som låg på 90 nånting x50mb
Laddade den från suprnova...
Original inlägg av jEjK
Har tyvärr ingen aning om vad det kan vara för grupp som släppt det.
Men jag skulle rekomendera att du fixade en annan eller köper det!
Då slipper du ju allt krångel
Har nu tankat ner WAM-releasen, och slängt över det till boxen. Dock så får jag världens mest störande felmeddelande när jag startar och det har börjat ladda lite (man ser titelbilden), då säger boxen att skivan är smutsig(!?) och så stannar spelet utan att man kan göra något. Blir så fruktansvärd irriterad, och har letat på internet efter personer med samma problem, men inte hittat något av intresse.
Har även testat att stänga av In-game-reset på alla 3ställena men utan framgång. Även att ändra till olika regioner (NTSC,PAL) men utan framgång.
Dock kom jag längre in i spelet, förbi videosekvenserna när jag ändrade från PAL till NTSC första gången, då blev jag riktigt glad, men när jag skulle börja välja vad jag ville köra, kom samma störande fel upp igen...
Hjälp mig! Vad ska jag göra?
installera igen kanske? har hört mkt få problem med wam releasen...
hmmm är klockan rätt inställd? för mig funkade det perfa å har inte krånglat en enda gång....
lr jo,boxen låste sig igår .........
Men det är WAM releasen du pratar om eller?Original inlägg av Lucif3r
Nån som ka ge tips om var jag kan hitta den releasen?
ja WAM relesen......
*host*isohunt*HOST*
Thanks dude!Original inlägg av Lucif3r
Har nu fått igång det, men ändå låser det sig bara ibland.. nån som vet vad det beror på? Oftast när det laddar en bana..
Har oxå problem med WAM versionen,
EXAKT samma problem du har jiggly!
jahap, klockfan va problemet, löst =)
Men jag har även att det låser sig när det laddar en bana ibland.. ytterst störande!
ställ ner antalet motspelare till 1 så funkar det
hej har samma problem att det låser sig på vissa banor om du vet hur du fick till det snäla messa mig
Var inte WAM-releasen BETA? Testa att ladda ner en PAL-version ifall du kan hitta. Om ni inte tror mig att det är skillnader mellan WAM-versionen och andra, så kolla på introt, det är helt omgjort i det 'färdiga' spelet.
hade WAM's release först.. värdelös. hängde sig när laddning kommit halvvägs på de flesta rally-banor. WOD fungerar felfritt. kör från hd..
ja kör me WAMs release. funkar hur bra som helst för mig...........
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
Bookmarks