det finns ju så många skräp på super disk 2,7 vilka är ska man behålla och vilka kan man ta bort?`och vart finns det en bra gba emulator? och en n64 och varför ser jag inte alla i evox och på min dator när jag ser dom på boxexlplorer
det finns ju så många skräp på super disk 2,7 vilka är ska man behålla och vilka kan man ta bort?`och vart finns det en bra gba emulator? och en n64 och varför ser jag inte alla i evox och på min dator när jag ser dom på boxexlplorer
bra n64emu = surreal64Original inlägg av frillezipp
bra GBA = vbax (Visual boy advance x)
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
om du tycker dé finns så mycke skräp installera sd 3.7 rc8 LITE då får man inte med så mycket grejer du kan lägga in de du själv vill ha
vbax hänger sig när jag går in i det... ska man lägga roomsen i någn katalog i vbax media lr är det bara där man kommer in?Original inlägg av Cerber0s
du skulle inte vara så snällla att bränna ut det? jag har ingen brännare lr fast lina ...Original inlägg av dizazter-mazter
Du ska se till att ladda hem rätt version av vbax, 1,31 tror ja funkar fint för mig...
Hade en annan som hängde sig som för dig.
det är ingen som vil bränna ut ett påar emulatoprer lr super disk?
Fråga polare som tar hem det åt dig, lättast om man har dialup lr liknande.Original inlägg av frillezipp
hur bränner jag det då är det bra ta filen och välja burn lr ska den vara i iso lr liknande? och vart får jag tak på den?
emulatorer är väldigt små så det borde inte vara nåra problem att få hem dom utna bredband.... sen är det ju bara att köra korsad kabel till boxen å FTPa över dom....
vart får man tag i senaste vbax det står xbx lr nått på xbox-scene ingen som kan ge mig den över msn lr nått?
googla........... lovar att du hittar........
jo jag har hittat massa sidor fast inte som jag kan ladda ner ifrån
host-*xbins*-hostOriginal inlägg av frillezipp
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
hur gör man med xbins jag har skrivit !list nogånting med jag fattar inte vart laddar man ner skiten från en www adress lr ftp?
man tankar från DCC från IRC om dom itne har bytt sen ja va in där....
skriv !list å läs infon.... allt står där...... ska göra iaf.........
xbins har en FTP. Du får ett unikt login baserat på ditt IRC-namn. LÄS README'nOriginal inlägg av frillezipp
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
jag tankar U-vbax v0,21 hur ska jag göra nu så att det ska funka på xboxen? ska jag bara packa upp och ta mappen med mitt ftp program och lägga det i emulations
Jajjemensan, då kommer det att funka fin fintOriginal inlägg av frillezipp
![]()
men kom ihåg att det måste vara mappen som ha default.xbe'n i sig.Original inlägg av frillezipp
Ibland kan det vara såhär:
C:\vbax\vbaxv1.1\default.xbe
och då måste du alltså lägga mappen "vbaxv1.1" i boxen. INTE vbax!
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
den emulator är ju inte bra! ska man lägga nått annat i mappen U-VBax som i andra på boxen som rooms media osv. för när jag går in står det bra game launcher och sedan låser sig min box kör med en annan emu som heter bax lr nått men ljudet hänger inte med i denn
VBAX ÄR bäst, kör senaste Xecuter2bioset så ska d funka.Original inlägg av frillezipp
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
så för att den ska funka måste man flasha bios?
man ska alltid köra med senaste BIOSen......
exaktOriginal inlägg av Lucif3r
Jag kommer ihåg när jag körde VBAX på ett X2 v .73-bios
![]()
FAEN vad det laggadeSå det kommer förbättringar
![]()
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
jag har ett Xecuter 4979 bioset installerat
är det bra?
svar nejOriginal inlägg av frillezipp
![]()
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Bookmarks