Verkar som om det har dykt up lite nya hinder på Live sidan läs mer här
Verkar som om det har dykt up lite nya hinder på Live sidan läs mer här
Last edited by Droopy; 2004-03-07 at 15:56.
404 not foundOriginal inlägg av Droopy
![]()
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
LIVE detekterar om man bytt till större hårddisk, men vad jag förstått är detta ingen direkt nyhet utan något dom gjort en längre tid - antagligen sedan ms dashboard 2.0 släpptes.
Min gissning är att MS kommer börja banna pga bytta hårddiskar om någon publicerar en metod att spela kopierade spel live.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag har varit inaktiv i pincip sedan Xbox Live 2.0 släpptes, v¨gar jag gå ut på live utan att byta till orginal Hdd? (min har jag inte kvar)
jag har dock fått en orginal hdd av en kompis kan jag använda den om jag måste?
mossdog rulez
Kan man köra LIVE med större hårddisk så länge man har spelet i orginal version?
Eller blir man bannad även om spelet är i orginal version?
Nån som blivit bannad med större hdd och orginal skiva?![]()
Jag har spelat LIVE hur länge som helst, trots att jag har en större hårddisk. Inte heller har jag hört talas om någon som blivit bannad för detta ännu, förutsatt att man kör med originalskivor vill säga!!
klart det går att köra LIVE med större HD så länge den är låst men så måste ju HDn vara låst för att orginalbios skall fungera.
Bookmarks