Hur ser man vilken version av boxen man har (1.0 - 1.5)?
Hur ser man vilken version av boxen man har (1.0 - 1.5)?
leta i forumet har svarats på en 100 ggr
Titta på dom 5 sista numren i serienumret:
Serie Nummer v1.0 : XXXXXXX 20, 21XXX
Serie Nummer v1.1 : XXXXXXX 23, 24, 25XXX
Serie Nummer v1.2 : XXXXXXX 30XXX
Serie Nummer v1.3 : XXXXXXX 31, 32XXX
Serie Nummer v1.4 : XXXXXXX 33, 34XXX
Serie Nummer v1.5 : XXXXXXX 36,40XXX
Har stulit denna av någon här på psxcare, hoppas ingen tar illa upp
Tack så mycket, har tydligen en 1.5´a.
Det är inte en 1.5 om du inte mätt på lpc att det saknas 3.3v och jord...är LITE trött på att alla som har en 1.4 verkar tro att det är en 1.5 och jag ger inte mycket för sådana där serienummertabeller.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ber om ursäkt då om jag trodde fel baserat på uppgifter som okunniga jag hade fått.
Sorry glömde nog ett litet smiley :-) Inga sura miner från min sida.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hehe, glömde också smileys .
Original inlägg av Hansi
Jasså där ser man, hade jag inte en aning om! Stal den där av Pege om jag inte misstar mig!
Ska försöka lägga detta på minne ack
Använd denna: http://www.xbox-scene.com/versions.php
Välj step-by-step guiden! den är säkrast..
hmmm enligt den där guiden så har jag en V 1.6 ?
lr så är det jag som minns fel hur grafik chippet ser ut....... ska kolla lite senare.......
V1.6 har Xcalibur VCHIP har du inte det VCHIPET så har du en V1.5Original inlägg av Lucif3r
xbox V1.6
Vchip: Xcalibur
DVD : Philips
Version Kernel : 1.00.5838.01
Version Dashboard : 1.00.5659.03
my mistake...... jag hade focus chip.... därför itne debian funkade
aja har inte grejjer att kolla om jag har 1.4 lr 1.5....... aja tyst är den å den funkar perfa
oj då såg inte det
Last edited by mysiskatten; 2004-05-15 at 15:12.
ömm mysikatten nödvändigt att skriva samma länk som whopper ??????
Bookmarks