Jag köper din trasiga Xbox eller lösa delar till ett rimligt pris. Skriv ett meddelande med pris så återkommer jag.
Jag köper din trasiga Xbox eller lösa delar till ett rimligt pris. Skriv ett meddelande med pris så återkommer jag.
Last edited by e8mange; 2004-06-30 at 13:40.
Du kan skicka ett par modifierade samsungspelare till mig, kan alltid vara bra att ha liggande i labbet. Maila psxcare@netcare.se med info om hur du vill ha betalt osv.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har köpt en konsol där det råkade vara en philipsläsare i, modifierade med x-bit chip, funkar inget bra jämfört med en med samsungläsare i. Menar du att jag kan byta ut min philipsläsare mot en modifierad samsungläsare som du säljer, är intresserad i sådana fall av en sådan.
Ja, det går fint att byta. Man måste dock modifiera chassit något för att DVD-spelaren skall passa bra och se bra ut i Xboxen. Det finns anvisningar till hur detta går till på flera Xbox-sidor.Original inlägg av Chilpepperx
Last edited by e8mange; 2004-05-18 at 00:22.
Tar den mer media och strular mindre än philipsen, så kan du skicka en sån.
De media som den stödjer är DVD-R/RW samt CD-R/RW. Den stödjer inte DVD+R vilka alltså inte kan spelas. Xbox originalspel kan även spelas.
Last edited by e8mange; 2004-05-18 at 01:25.
Kan du skicka info om tillvägagångssätt vid betalning till : thp104r@tninet.se
Hej Har allt till en X-Box 1.5 förutom Moderkortet som är ganska F.U.C.K UP! Fråga inte ens efter den för att den gick sönder efter jag gick ballistics på den så den finns inte..!!
Jag har nu till salu
1st Nätaggregat
1st X-Box hårddisk 8GB (låst)
1st Philips DVD-Rom
1st X-Box Orginal Låda
Spel Top Spin O Project Gotham Racing 2
1 st X-Box Orginal Handkontroll
1 st X-Box joy tech Handkontroll
1 st Joytech X-box DVD-kontroll
Begagnad X-Ecuter 2 Lite version 2.3b Multi-X chip
Allt ovan Funkar utmärkt!!
Chipkortet är testad på en annan X-box så den funkar utmärkt