Jag är bara nyfiken på om det är nån som vet om den här hden funkar att sätta in i en box?
Jag är bara nyfiken på om det är nån som vet om den här hden funkar att sätta in i en box?
Får jag en länk så beställer jag hem den och provar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vad jag sett hittills verkar den bara finnas i SATA version, isåfall fungerar den inte i boxen...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
den ska finnas som vanlig ATA 100 också... produktnamnet är HDS724040KLAT80
detta enligt http://www.hitachigst.com/
enda stället där jag hittat 400 giggaren med ata 100 är hos www.inwarehouse.se
Och där har dom inget leveransdatum...
hmm.. ring och snacka med dom?
Spelar ju ingen roll, jag lär ju ändå få höra när den är mer seriöst på gång. Lovar att köpa en sådan och testa illa kvickt, har alldeles för lite ledig plats på min 300-giggare :-)
Bookmarks