Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Kan det verkligen vara Mortal Kombats fel..?

  1. #1
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Red face Kan det verkligen vara Mortal Kombats fel..?

    Jo, det är såhär att min HDD har flippat ur 2 ggr nu... Hade varit och flängt med boxen.. tagit hem lite nya spel och så... när jag
    kom hem så funkade det som vanligt, spelade ett par spel men sist av alla så spelade jag mortal kombat DA... senare på kvällen när jag skulle
    starta boxen så vägrade den...

    Sen gick den knappt att starta om. ibland feltyp 13. ibland bootade den tillslut fast gick otoligt segt (typ200Kb/s över FTP) och det gick inte köra nåt.
    Men då trodde vi att xboxen hade fått en "bump" å tappat cluster eller nåt liknande för den var mest slö och oberäknerlig... fixade det i windows med massa scandisc å formateringar
    och sen funkade det som det skulle...

    Men av nån konstig anledning var jag tvungen och prova mkda igen så jag tog hem det bara för att kontrollera att det fungerade... Spelet funkade som det skulle.. ok. men sen när jag rebootade så började HDD låta skummt.
    Sedan stannade det av och feltyp 9 kom upp.. och nu kan jag inte ens boota från superdiscen.. den är helt död... och dessutom har jag nu fått för mig att låsa den så jag kommer inte åt den från datorn heller...

    Kan det verkligen vara mortal kombats fel..? Har nån varit med om nåt liknande? finns det nåt man kan göra..?

    mortal kombat

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Nej, det är nog bara en slump, t.ex. att mortal kombat lagrat sparfiler/cachefiler på svaga sektorer på hårddisken som sedan drog sin sista suck.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Playstation 2 versus XBox (updaterad)
    By visuatrox in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 12:59
  2. Bränna i mode1?
    By Jurke in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2004-07-02, 08:48
  3. vad är aspi? (tack för ditt svar phenomena)
    By sunkis in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-01-25, 15:55
  4. Betyder detta att det är något fel, eller?
    By ate-bitt in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2001-11-11, 21:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •