jag vill bara byta ut min gamla orginalspelare mot en ny, den gamla krånglar så jäkla mycket.
eller vad ska jag göra, jag spelar enbart orginalspel?
jag vill bara byta ut min gamla orginalspelare mot en ny, den gamla krånglar så jäkla mycket.
eller vad ska jag göra, jag spelar enbart orginalspel?
Last edited by Tkachuk; 2004-05-19 at 13:31.
du kan få köpa min org spelare om du vill, jag finns på masnog99@h o t m a i l .com
köp klantarslets eller köp en här på psxcare. se till att du får en samsung helst, eller iaf en phillips. men inte en thompson. det kan vara bra att du köper rätt ifall du väljer att chippa boxen nångång. samsung läser flest sorters skivor då.
och om du köper en philips så se till att du får den gamla versionen, för den nya läser endast originalskivor
finns den i psxcares webshop?Original inlägg av natno
jag hittade ingen när jag kollade.
Vi lägger bara upp dvdläsare när vi har dom på lager.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har en samsung dvd till salu om du är intresserad...
Jag är intresserad.
Är det svårt att byta ut sin gamla?
Jag har en thomson.
Varför ska du byta för då? På psxcare, står det att Samsung är bäst å phillips sämst å där emellan kommer thomson..själv har jag en thomson men har inte provat boxen som dvdspelare än..väntar spänt på min 200GB hårddisk hehe....undrar om man behöver ny fläkt till den....boxen har ungefär en decimeter på varje sida att samla luft från...räcker det med en så stor hårddisk tror ni?
Det är jätteenkelt att byta ut dvdspelaren...Original inlägg av sabio_proeliat
de säljer nya dvd läsare på www.*******.se
öhh?`varför visas den inte? om jag skriver så här då - www.*******-se
******* nu då?
xxxxxx ta bort plus tecknet
...grattis, där åkte du på en permanent ban från forumet. vad FAN tror du *-filtret är till för?
Kan du inte skriva sidan?
näe, man får väl inte göra reklam för en massa sidor här, men han envisades så då vart han bannad? har jag rätt då Hansi? tror det är så iaf. Så, NEJ han kan inte skriva sidan
Japp, han passerade gränsen för hur korkad man får vara i forumet :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
eftersom man inte får göra reklam, så kan väl någon vänlig människa e-posta mig om de vet var man kan köpa en dvdspelare eller om de har någon att sälja själva.
claes_magnusson@h o tmail.com
jag hoppas att ingen admin har något emot detta inlägg...
Gangstmormor kan du maila mig på oscar@troed.com
Jag har en samsung dvd till saluOriginal inlägg av Tkachuk
har bud på 350 kr på den...
Bookmarks