Vilken version av Action Replay är det ni säljer?
Har hört att mitt neo 2.5 chip kräver 1.7 eller 1.9. Någon som vet om det stämmer?
Vilken version av Action Replay är det ni säljer?
Har hört att mitt neo 2.5 chip kräver 1.7 eller 1.9. Någon som vet om det stämmer?
Nästa leverans verkar bli 2.02, vilken borde fungera för dig.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
"Need AR2 or GS2 1.71, 1.91, 1.93 version as a swap disc.
AR2 and GS2 V2 version don't support the Neo 2.5 X-Key."
Därför behöver jag version 1.7 eller 1.9....
Har ni några AR2 i lager? Vilken version har dem?
Jag kan ha någon gammal 1.9 liggande, skall kolla imorgon.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vore jätte schysst!!
mail: xtrem@lords.com
Japp, det låg en 1.92 på en hylla ute i butiken...
Bookmarks