Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: XLink KAI Evolution VII är här !

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    In this old world..
    Inlägg
    813
    Respekt
    23

    XLink KAI Evolution VII är här !

    Nästan i alla fall .. man kan redan nu regga sin KAI XTAG och imorgon lördag 22 maj vid midnatt ska man kunna börja ladda ner programvaran till PCn...

    Själv är jag whopper, både här och där..

    http://www.teamxlink******** (blir förmodligen censurerad )

  2. #2
    Registrerade
    Apr 2004
    Från
    Swerige
    Inlägg
    25
    Respekt
    0

    xlink kai VII(7) problem!

    Hejsan
    Jag får inte xlink att funka !
    Tillexempel ifall jag tar halo och går in på system link så väljer jag gubbe sedan trycker ja a och då står det locking for games och inget händer hur ska jag göra för att få det funka me xlink kai VII.
    Jag har testat xbconnect men alla säger att denna e bättre så jag skulle försöka med denna men inget funkar!
    Jag har ingen brandvägg..Snälla hjälp!!
    /Jimmy

  3. #3
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    328
    Respekt
    21
    men funkar det med xbconnect då? och det ska stå "looking for games" när du ska connecta.

  4. #4
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    In this old world..
    Inlägg
    813
    Respekt
    23
    Goddagens Meanman... tycker mig känna igen dig från Teamlinks forum !
    Först skall jag göra klart att jag inte testat Halo... än... .. nåja.. bläddrar du dig fram till Halo i KAI, LR startar du bara programmet?

    Om du klickar på KAI performance (ikon längst upp i högra hörnet) ser du din XBox då ? (förutsätter att boxen är påslagen)

    Vet att med g:a Xlink så kunde man inte joina några Halo-spel som redan var startade... så prova att starta ett eget multiplayer spel och se om några lyckas joina dig..

    Annars prova om möjligt ett annat spel och se om det funkar...

  5. #5
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    328
    Respekt
    21
    Spelet måste vara i "Looking for games"-läget för att Kai ska upptäcka xboxen.

  6. #6
    Registrerade
    Apr 2004
    Från
    Swerige
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av natno
    Spelet måste vara i "Looking for games"-läget för att Kai ska upptäcka xboxen.
    Citat Original inlägg av whopper
    Goddagens Meanman... tycker mig känna igen dig från Teamlinks forum !
    Först skall jag göra klart att jag inte testat Halo... än... .. nåja.. bläddrar du dig fram till Halo i KAI, LR startar du bara programmet?

    Om du klickar på KAI performance (ikon längst upp i högra hörnet) ser du din XBox då ? (förutsätter att boxen är påslagen)

    Vet att med g:a Xlink så kunde man inte joina några Halo-spel som redan var startade... så prova att starta ett eget multiplayer spel och se om några lyckas joina dig..

    Annars prova om möjligt ett annat spel och se om det funkar...
    ja men det kommer inte upp några spel i looking for games det bara står så utan att hända någonting.Och ja ser min xbox i kai preformance.det står microsofts xbox, configured succsessfully. Jag har fått halo funka en gång och skulle testa ett annat spel så sketsig all. Har ni något anat förslag va det kan vara sitter här nu med xlink kai igång och xboxen med halo och det står locking for games..........locking for games.......locking for games......Snälla!
    /Jimmy

  7. #7
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    328
    Respekt
    21
    LOOKING!! LOOOOOOOOOOOOOOOOOKING!!

    när du joinar ett spel i kai ploppar det inte upp på "looking for games"-skärmen då?

  8. #8
    Registrerade
    Apr 2004
    Från
    Swerige
    Inlägg
    25
    Respekt
    0
    Det har gjort det en gång men inte längre det står bara looking for games hur länge som hälst och inte ett piss händer!
    /Jimmy

  9. #9
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    In this old world..
    Inlägg
    813
    Respekt
    23
    ok.. vet du exakt vilken Halo du har.. PAL eller NTSC versionen? Är det ett köpt spel är det med all säkerhet ett PAL.. du måste välja rätt Arena i KAI..om du går in i PAL Arenan med en NTSC version av Halo så lär det inte funka...

    har du även provat att starta ett eget spel i Halo? Gör det och vänta i några minuter och se om några lyckas joina dig...

  10. #10
    Registrerade
    Apr 2004
    Från
    Swerige
    Inlägg
    25
    Respekt
    0

    Wink Tack

    Det funkar nu tack jag va lite för ivrig och läste nog inte igenom allt ni sa...TACKAR
    /Jimmy

  11. #11
    Registrerade
    Feb 2003
    Från
    Jönköping
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    Jag har ett litet problem också..
    Jag har precis börjat köra xlink, men jag har ännu inte kunnat joina nån session. Har testat Rallisport Challange 2 och Project Gotham Racing (2?)...
    När jag försöker joina så har det hittills varenda gång stått "this session is no longer avaible"
    Först tänkte jag att jag kanske var för sent ute eller att jag hade dålig tajming men jag har verkligen försökt svinmånga gånger och det står fortfarande samma sak hela tiden, t o m när det precis dyker upp en ny omgång! Nån som har nåt tips? Har jag felaktiga inställningar eller så? Allt är ok i Kai va jag kan se!
    MVH Wesen

    -----------------------------------------------------
    xlink id: Wesen

  12. #12
    Registrerade
    Feb 2003
    Från
    Jönköping
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    "Svar på mitt eget inlägg"
    Jag ändrade inställningarna på min brandvägg... Nu funkar det kalas!

  13. #13
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    328
    Respekt
    21
    det skrev jag men inlägget sparades inte (?). bra att du kom på det själv

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Får inte heller skiten o funka. Men Men.
    Det verkar som det är dåligt med spelare online oftast så varför ödsla tid på detta app
    XBOX V1.4 Philips SmartXX

Liknande diskussioner

  1. Vilken adress för att få ett account till Kai xlink?
    By andrebjarn in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-05-20, 13:16
  2. Kai ????
    By Mr_Walker in forum XBOX Nätverksspel / LIVE
    Inlägg: 17
    Senaste inlägg: 2004-04-28, 17:47
  3. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-08-05, 20:24

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •