NÄR KOMMER PS2 ATT SJUNKA TILL CA:3000KR IPRIS PÅ POWER I LULEÅ KOSTAR DEN REDAN2990KR
NÄR KOMMER PS2 ATT SJUNKA TILL CA:3000KR IPRIS PÅ POWER I LULEÅ KOSTAR DEN REDAN2990KR
i love ps2
Vårt inköpspris är c:a 3.300:-. Jag tror de flesta butiker köper till ungefär det priset.
Sedan brukar alltid stormarknader priskriga lite för att locka kunder. Det är bara att passa på, utnyttja prismatchningsmöjligheter m.m.
Vi lever på att erbjuda modifikation av basenheter, och kommer därför aldrig att sälja PS2 till under inköpspris.
Köp din PS2 där den är billigast och spara några kronor. Eller köp en färdigmodifierade PS2 av oss till lite högre pris men med 1 års garanti.
Mig spelar det ingen roll, det är som sagt ombyggnaden vi tjänar våra pengar på.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks