?
?
Skicka dom till:
NetCare AB
Hallandsgatan 30
118 57 Stockholm
Skicka som företagspaket 16.00 så att dom inte ligger och skräpar på posten flera dagar i onödan.
Bifoga en lapp med namn, adress, telefonnummer samt information om vad du vill att vi skall göra (Multi-X installation alt. Multi-X installation + BIOS byte)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Skicka dom till:
NetCare AB
Hallandsgatan 30
118 57 Stockholm
Skicka som företagspaket 16.00 så att dom inte ligger och skräpar på posten flera dagar i onödan.
Bifoga en lapp med namn, adress, telefonnummer samt information om vad du vill att vi skall göra (Multi-X installation alt. Multi-X installation + BIOS byte)</font>
Hur mycket kommer det att kosta samanlagt?
500:- per maskin för multi-x montering.
1000:- per maskin för multi-x montering + biosbyte.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks