Tjena !!
Läst överallt känns det som ... men hittar ingen förklaring!!!
Problemet är att spel har slutat funka ... klockan är rätt !!!
Jag vet att det är temporära partitioner och games använder dessa men varför är z: disken noll i storlek!?!?!?
Det började med att vissa spel slutade fungera helt och ibland fungerar de.
Så jag flashade om chippet, det funkade i alla fall inte , så jag flashade igen men då pajade chipet ... typ så nu har jag ett XENIUM hehehe.
Bioset är ett av de senaste exeuter 49xx ska det va iaf.
Men problemet kvar står, spelen startar inte iaf, vad jag sett är att z: disken blir 0 och de andra diskarna minskar i storlek (x och y).
Formaterar jag diskar (x,y och z) så funkar det ett tag d.v.s nått spel går igång och sedan är det nått spel som sabbar z: igen, den blir 0 i storlek och då funkar inte nått spel men xboxen går igång med dashboard och sånt är helt OK.
Spelen som sabbar är olika varje gång ...
Vad göra ... formatera om hela disken, (disken är låst) och börja om från början eller !?!?!
Snäll hjälp mig !!!
/Wireless
Mer info:
Detta är på min brors xbox ... min xbox med ett matrix chip har inga problem ... x,y och z diskarna har samma storlek hela tiden ... typ 768 MB nånting sådant !!!
Ännu mer info:
Jag har testat att ta ur nätverks kabel och ställt i evox att den inte ska vara ansluten typ ... stängt av boxen ... startat om och ställt tillbaka anslutningen ... men det hjälper inte det heller ... detta stod det nånstans om i detta forum !?!?
IGR är avstängt !!!
Bookmarks