När ja packar upp ISO filerna får ja ofta felmeddelanden med en massa ˙'n varför får jag det?? och hur ska ja göra för att motverka detta???
När ja packar upp ISO filerna får ja ofta felmeddelanden med en massa ˙'n varför får jag det?? och hur ska ja göra för att motverka detta???
Använd annan uppackare. QWIX rekommenderas.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
okey ska testa det..
XISO är bra åxå..... annars om du nte vill hålla på å först packa upp spelet å sen FTPa över det til boxem (om du nu gör så)
så använd t ex XFER som packar upp å skickar över spelet till xboxen "on-the-fly"
...qwix är en vidareutveckling av xfer...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jaha se där ja, se där ja. man lär sig nå nytt varje dag
Jag har fått felmeddelanden ibland om att isofilen innehåller fel ibland när jag körde med qwix. Nu kör jag med XXXISO och allt funkar perfa. Måste ftpa manuellt dock..
Bookmarks