Som en del kanske vet är ju Xecuter3 bios och chip precis runt hörnet nu ju. Släppet verkar vara inom den närmaste månaden.
Hansi har du hört nåt? När tror du ni kommer börja ta in X3?
Som en del kanske vet är ju Xecuter3 bios och chip precis runt hörnet nu ju. Släppet verkar vara inom den närmaste månaden.
Hansi har du hört nåt? När tror du ni kommer börja ta in X3?
Jag kommer beställa så snart distributören börjar ta emot bokningar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Några stora framsteG?
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
där e ett par. se deras hemsida för full info.
http://www.teamxecuter.com
Verkar mest vara VM i onödiga funktioner :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
möjligtvismen det är nytt och nytt är alltid ballt. i alla fall i några minuter.
Precis vad våra kunder efterfrågar - ÄNNU ett chip i sortimentet...NOT!
Undrar vad prisbilden hamnar nånstans?
XBOX V1.4 Philips SmartXX
Är inte bioset minnet större på den eller kommer det behövas en annan sorts bios?
2M minne som på xenium. Det kommer komma ett nytt bios vilket lär krävas för alla miffo-funktioner (byta färg på x:et via meny osv)
Oki så det går inte göra ett 512K bios till ett 2000K så att det kommer att funka som man gör till ett 1024K?
Det går som på de andra "stora" chippen att ha t.ex 8 olika 256K biosar, och du kan använda vilket bios du vill. Men dom gör ett helt nytt bios vilket jag antar krävs om du vill kunna använda alla nya finurligheter.
Men kommer bankerna var oberoende av varandra eller måste man göra som nu ta tex 512K+256K+256K för att fylla utom, eller kommer man kunna välja banker med switchar?
Det lär nog gå att flasha bankerna oberoende av varandra. Bankerna kommer gå att välja med switchar, on screen menyer eller genom att hålla ner olika knappar på handkontrollen när man startar.
Aha låter ju bra men så blir nog priset där efter
hmm är det en BIOS ni pratar om lr ett chip (lr både och?)
om det är BIOS kmr jag kunna flasha det i mitt aladdin advance m. 256k minne?
Nej det kan du inte
nehe........![]()
pege63, helt säkert? jag tror bioset kommer i 256kB som vanligt.
Lucif3r det e både chip och bios vi snackar om..
Nä det gör det inte just för X3
hmm. okej.
går det att flasha originalbios med X3? Jag har 1mb BIOS
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
de har ju inte kommit än så ingen vet säkert hur stort det kommer att va. men har du 1mb så funkar det med största sannolikhet.
Det är på 2 MB
BIOSet?! e du vild?
ja, 2 mb är ju att ta i...
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
det tror jag på när jag ser fakta.
Bookmarks