jag får upp felmeddelande nr 13 och ibland 14 när jag startar xboxen i ena läget. vad skall jag göra för att utföra detta problem? vore tacksam för svar...
jag får upp felmeddelande nr 13 och ibland 14 när jag startar xboxen i ena läget. vad skall jag göra för att utföra detta problem? vore tacksam för svar...
jag har en thomson dvd i mitt xbox. vilka dvd skivor läser den bäst? + eller -
13 - kernel - Kan inte ladda Dashboard (pga ingen/felaktig nyckel, eller något annat fel som gör att xboxdash.xbe inte kan starta)Original inlägg av neroo
Installera om evoxdash från SD3.7rc8
14 - dashboard - Fel vid uppstart av MS DASHBOARD. Då xboxdash.xbe startats så beror detta fel antagligen på att någon av filerna på C: som används av xboxdash.xbe saknas eller är felaktig.
Installera om msdash från SD3.7rc8
Om du inte har x2 4983.06/67 flasha om till den via "system utils" "flash bios" (Det spelar det ingen roll vilken storlek du väljer då den flashern "automatiskt" ser till att en 256K bios flashas in 4x efter varandra i ett 1024k chip om du behöver det).
Last edited by pege63; 2004-06-03 at 14:17.
Kan vara att HD:n inte är låst. Jag får endast igång orginal dashen när disken är i låst läge och annars felkod 13.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
Ja du låser disken med Config Magic
Bookmarks