Hej!
Någon som har lust + tid o hjälpa lilla mig, jag är en äkta amatör på det här så jag behöver beskrivning hur man gör så lätt som möjligt! .tex i nummerordning så jag vet hur exakt jag ska göra.
Har köpt Xbox till min dotter och hon ÄLSKAR Mario Bros som hon spelade på n64 osv så hon vill så hemskt gärna fortsätta spela med dom, och hon har inte ÄNNU fått sin xbox, hon får det imorgon då hon har kalas, hon fyllde 5 år och älskar å spela!
Så jag vill försöka hinna fixa ikväll redan med att installera emulator och spelen om nu jag kan *ler*
Jag har tillgång till dc++ osv, så där ska jag väl ladda hem alla zip spel n64 o det vet jag hur o vilka.
Sen emulators..Vad heter den bästa emulators till xboxen för att spela mario bros osv (n64) för alla säger någon annan namn hela tiden *snyft*
Sen? Har ej kabel mellan xboxen och datorn så jag bränner allt på skivan o installerar in, hur gör jag då?
Jag har chippat det så det e inga problem alls (lämnade den o ngn fixade den)
Så jag vill så gärna ha lätt beskrivning men också noga o vad de heter m.m i nummerföljd hur jag ska göra och inställningar m.m om det behövs.
T.ex
1.Ladda hem xxx- emulators o alla n64 spelroms
2.bränn dom på cdskivan
3.starta xboxen med chipet
4.installera in (hur , vad för meny väljer jag)
sen? hur installerar jag emulatorn vilken meny och sen hur var installerar jag in alla roms? och sen hur startar man själva n64 spel i xboxen..
Taaacksam för svar så fort som möjligt så får ni en stooor kram från mig o min dotter :-)
Linnea
Bookmarks