Vad behöver jag skaffa för att köra en japansk PS2a i svenska elnätet?
Något annat jag behöver tänka på vid import av en japansk maskin?
Hoppas på svar, hälsar Henning
Vad behöver jag skaffa för att köra en japansk PS2a i svenska elnätet?
Något annat jag behöver tänka på vid import av en japansk maskin?
Hoppas på svar, hälsar Henning
Vi har 110V konverterare på lager om några dagar. c:a 500:-
Du bör även använda RGB-kabel.
Samt ett origachip och Action Replay 2, de japanska PS2 som säljs nu kräver AR2 och swaptrick även med Origa.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag har en obearbetad SCPH-10000 från Japan. Vilken är bästa lösningen för den ? Origa ? Kräver den AR2 eller DVDX isådanafall ?
Tacksam för svar (*nudge* *nudge* Hansi)
Origa är det enda chipet som är något att ha till den modellen. Du behöver AR2 för att spela kopierade PS2 spel.
Vi har just nu någon form av problem, men kan du leva med att importerade PS1 spel inte går igång så är det bara att köra..
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks