Tja, jag hämtade ut mitt OrigaPS2 från er idag. Direkt när jag kom hem satte jag in i AR2 o swappade. Funkade inte. Spelet var Amerikanska FFX så jag tänkte att Square kanske lagt in något Origa skydd. Blev lite orolig så jag testade ett annat PS2 import. Funkade inte heller... Då testade jag ett PS1 Import o ett PS backup, det ska man inte behöva swappa. Men det funkade inte heller! Nu är det ju helt självklart att det är "erat fel" =). Jävligt tur att jag bor ganska nära PSXcare så jag kommer förbi imorron. Kommer ni checka min maskin direkt lr måste jag vänta jätte länge?? Skulle vara kul om man kunde få direkt hjälp eftersom att det nästan är eran skyldighet att DIREKT fixa fel som ni orsakat.
Jag är absolut inte sur. Var lite orolig i början när FFX inte funkade. Nu när inget av dom 10 olika importerade och backupade PS2 o PS1 spel inte funkar så har jag en chans kvar! =)
Eftersom att ni provar att chipet funkar direkt efter att ha monterat så är det ju lite skumt. Då måste ju chipet gått sönder på vägen hem. Vilket det inte kan ha gjort! Eftersom att jag satt i en bil hela tiden med PS2:t i mitt knä...
Skit samma. När får jag hjälp!? Skulle vara cool om man fick hjälp direkt så jag kan börja spela mitt FFX nån gång.
Tack, ni är en grymt bra affär PSXcare ska ni veta! Shit happens lixom!
Bookmarks