Ok. Om man nu inte orkar vänta på Messiah och antagligen inte kommer att spela direktimporterade spel. Vilket chip förslår ni? Har ni det inne? Om jag vill få det installerat så snart som möjligt när kan det då ske som snabbast?
Ok. Om man nu inte orkar vänta på Messiah och antagligen inte kommer att spela direktimporterade spel. Vilket chip förslår ni? Har ni det inne? Om jag vill få det installerat så snart som möjligt när kan det då ske som snabbast?
Saken är lätt, Neo4.
Jag har det och en Pioneer DVD brännare. Spelen som min syrra skickar till mej från USA bränner man rakt av på Verbatim DVD-r skivor för 125sek inkl moms...
Det tar typ 10sek att swapa igång det...
Ok. Vissa säger att neo2.2 är bättre, mindre problem. Vet du något om det?
Vad behöver man för boot skiva till Neo4?
Skall man ändå swappa igång DVD-R kan man lika gärna köra Origa + DVD Region X. Då blir det lättare att byta till Messiah eftersom många lödpunkter är identiska.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Men man kan väl inte starta dvd-r med DVD Region X?<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Hansi:
Skall man ändå swappa igång DVD-R kan man lika gärna köra Origa + DVD Region X. </font>
Swapa med orginal spel och Neo4 går fortare än att starta upp Multi X skivan...
Bookmarks