Hejsan! Ryckte ur sladden häromdagen då åskan gick här hemma, och efter det så blev tiden lite knasig. Står på 1/1 - 2002 hela tiden. Så jag tänkte ändra klockan i MsDash! Men när jag går in där så får jag bara ErrorCode 21. Har alltså något problem med MsDash. Tror att det beror på när jag lirade Ninja Gaiden för ett tag sen och råkade trycka på nån knapp så att den ville gå upp på xbox Live och autouppdatera Dashen, så jag tryckte på IGR snabbt som fan (Efter halva nerladdningen) ...och kunde sen ftp'a och byta tillbaka orginalxbe'n som MsDash använder (Hade en backup på den).
Har faktiskt inte gått in i MsDash på flera månader (inte då heller, konstaterade bara att xboxen funkade och EvoX kom upp som det skulle )
Min fråga nu är. Hur gör jag? Om jag måste installera Superdisc, skrivs allt över då? Har ju confat allt perfekt som jag vill ha det. Går det inte bara att skriva över några filer i rooten på c:\ istället? Känns lite smidigare i såna fall + mindre saker som kan gå snett
Har en Xbox 1.3 som är chippad av er på PsxCare! (Vet faktiskt inte vilket chip, det som var billigast just då (~17 Augusti - 2003)
Som sagt..det går att spela å så just nu, men vill gärna ha rätt datum på mina save-filer!
Tackar för hjälpen!
Bookmarks