Jag funderar på att köpa ett Executer lite plus men vad behöver man göra?
är d bara att sätta i chippet och köra?
Är d svår installerat?
Mvh
Martin
Jag funderar på att köpa ett Executer lite plus men vad behöver man göra?
är d bara att sätta i chippet och köra?
Är d svår installerat?
Mvh
Martin
Sätt i chippet
Sätt i en cd med det bios du vill använda
Vanligast är att man även installerar de program man vill ha med en installations-cd som superdisc eller slayer.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Var kan man få tag i nytt bios och kan du rekommendera nåt?
JAg kör med "X2 4983 67" fungerar bra.
Finns att ladda ner på nätet.
Men kolla för jag hittade en fil med virus i.
är d bara att sätta i skivan då och så installerar den själv?
Dvd-r eller Cd-r?
Nej.
Starta med Superdisc 3.7rc8
Välj www.PSXCARE.com menyn
Om du inte haft möjlighet att göra backup gör en i backup menyn.
Kör Install evo-x SMALL drive om du vill lägga alla emulatorer och program på E:\, men det är mest till för den som installerar på en originalhårddisk.
Kör Install evo-x LARGE drive för att lägga alla emulatorer och program på den utökade F-driven.
Jag menar Bios!
ge mig din email skall du få X2 4983.06
Jag har redan laddat ner ett från den fulla guiden till X.B.I.T chip. Ändrade mig till ett sånt cip istället pga den utmärkta guiden!
Hej
jag vill också ha X2 4983.06 SNÄLLA
mvh Josho noa.two@spray.se
Från och med nu kommer jag låsa ALLA trådar där jag ser att någon erbjuder BIOS via email, eftersom tråden GENAST svämmas över av "jag med, mig med" inlägg.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks