om jag har messiah chip, men vill ha reg fri dvd plus fuska i spel?
dvd x eller action replay??? verkar vara samma grej eller?
vad är skillnaderna mellan alla 1.7 - 2.1 versioner?? och vad är den där dongeln? behövs den?
om jag har messiah chip, men vill ha reg fri dvd plus fuska i spel?
dvd x eller action replay??? verkar vara samma grej eller?
vad är skillnaderna mellan alla 1.7 - 2.1 versioner?? och vad är den där dongeln? behövs den?
Action Replay 2 har både fuskfunktion och regionsfri dvd.
dvd-region-x har endast regionsfri dvd.
Dongeln behövs till Action Replay 2. Dvd-region-x använder ditt vanliga PS2 minneskort.
Har du Messiah behöver du inte bry dig så mycket om versioner. AR2 2.0 och senare har funktioner för regionsfri dvd. Ju nyare version desto nyare fuskdatabas.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
DVD Region X till Messiah finns att ladda hem från:
www.geoxxxxxx.com/ricky_johansson/
Tar 123 oupackat och 30mb uppackad.
[This message has been edited by Hansi (edited 11 February 2002).]
Jag hoppas det där är gratisversionen som CT släppte, och inte någon kopia av dvd-region-x som är en kommersiell produkt. Jag har tagit bort länken tills någon verifierar vilken version det är!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hrrrmmppfff...
Hansi, alla vet nog vad som kan ersätta xxxx-en, jag fattade ju
Ta bort den helt, är mitt tips..
MVH
Det är CT´s. Däremot har jag inte fått den att fungera. Är det någon annan som fått det så beskriv gärna hur ni gjorde här.
Vi har provat en gång och misslyckats.
Men jag har för mig att den inte skall fungera på "v5" eftersom den algoritm som används inte fungerar på de senaste drivrutinerna.
Den riktiga dvd-region-x fungerar eftersom den ställer in en fast region som man väljer själv.
Bookmarks