beställde hem en ps2 med neo 2.2. Fick hem den häromdan, gissa om jag var glad. Brände ut shaun plamers snowboarding. Swappar spelet med dvd-region-x händer inte ett skit. Det låter som om cd-läsaren vill käka upp skivan sen blir det bara en svart skärm. Ok kanske vart fel på bränningen tänkte jag. Så jag tar och bränner ut Gta 3, händer exakt samma sak där. sen efter det bränner jag ut SSX, samma sak där. Det verkar som om den vill ladda för att skärmen börjar röra sig men sen lägger cdn bara av och det är svart. Men efter det så bränner jag ut John madden football, och det går igång, och jag blir skitglad. sen bränner jag ut Xtreme G racing, funkar klockrent det med. Det jag har kommit fram till nu efter att jag har bränt ut lite spel är att min ps2a vägrar att ladda spel som är större en 650 meg, för alla spel som inte är större en 650 meg funkar skitbra. så fort spelen drar iväg uppåt 700 så skiter det sig. Så här ska det ju inte vara specielt inte när spelen funkar hemma hos brorsan. Allså måste det vara fel på min ps2a. Har läst att vissa ps2or inte gillar 80 min skvivor. men jag trodde ni kollade upp allting innan ni skickade iväg maskinen. Jag menar om ni nu kollar maskinen innan ni skickar iväg den och det skulle vara så att lasern behöver sjusteras så att den tycker om 80 min skivor så ska ni väll göra det. Kopiorna är det ju inget fel på eftersom dom funkar hur bra som helst hemma hos brorsan, och han har också neo 2.2 samt dvd-region-x till boot cd. Jag har provat både EA swapp och vanlig. Vafaan ska jag göra??
Bookmarks