Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Xenium lackar med två handkontroller!!!

  1. #1
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    98
    Respekt
    21

    Xenium lackar med två handkontroller!!!

    Jag har då en xbox med xenium funkar hur problemfritt som helst...Men ibland känner jag för att spela mot någon kompis och kopplar då in min andra kontroll...Funkar fortfarande bra, men såfort jag startar om så vill inte Xenium komma förbi start grejjen är ju meningen att det ska komma fram en bild där man ser en handkontroll med "The white button" inringad...Denna kommer inte upp...när jag då går fram till boxen och kopplar ur extra kontrollen så kommer bilden fram på direkten...Verkar som om xenium har problem med två handkontroller samtidigt..antar att den inte kan veta vilken som man ska trycka vita knappen på eller något...

    Är det någon som vet hur man kan göra så att man slipper gå fram till boxen å dra ut extra kontrollen varje gång man startat om den???

  2. #2
    Registrerade
    Dec 2003
    Inlägg
    499
    Respekt
    21
    Anv du original Microsoft´s handkontroller?Vet att Xenium OS har lite problem med just detta när man anv andra märken av kontroller.

  3. #3
    Registrerade
    May 2004
    Inlägg
    98
    Respekt
    21
    Jo jag använder original handkontroller...Har två st "stora" handkontroller alltså är dom så original som det kan bli... Detta kanske löser sig i version 2...nån som vet när det kommer ut föresten?

Liknande diskussioner

  1. Ni med laserproblem, läs detta!
    By fogmod in forum Playstation 2 - Övrigt
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-27, 23:11
  2. HANSI m.fl: För att spela min back-ups måste jag boota med samma spel fast ORGINAL.
    By koopatrooper in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-18, 01:32
  3. HANSI m.fl: För att spela min back-ups måste jag boota med samma spel ORGINAL.
    By koopatrooper in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 03:43
  4. Aktivera RGB för bästa bild med DVD-spelare samt ställ in ljudet rätt
    By Hansi in forum FAQ / Vanliga frågor och svar
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-05-10, 18:44
  5. Import Spel Med Neo 2.2 å AR2
    By DunderKlumpen in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2002-03-04, 11:15

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •