Med redan brända xbox spel måste man väl inte in med dem i hårddisken först? Det är väl bara att kopiera det brända spelet till en ny dvd skiva? Med orginal spel vet jag att man måste köra hårddisk proceduren.
Med redan brända xbox spel måste man väl inte in med dem i hårddisken först? Det är väl bara att kopiera det brända spelet till en ny dvd skiva? Med orginal spel vet jag att man måste köra hårddisk proceduren.
Skulle bara säga att jag har typ samma problem, och vet inte riktigt hur man ska göra? Brända spel på 4,7GB-skiva bör ju gå att bränna med nero express 6.0 till en annan 4,7GB-skiva utan problem...help me too!![]()
Sorry om jag inte kunde svara på din fråga dude...
En pc:s DVD kan så vitt jag vet inte läsa xboxens filsystem, och därför heller inte spel.
för mig så fungerar det perfekt att kopiera ett redan brännt spel...kör bara dvd copy i nero lr i recordnow...
//Claw
Claw:Original inlägg av Claw
Ska man inte ta "copy entire disc" utan "dvd copy" i nero express...???
Vad menar du med recordnow?
/JoHaN
Stoppa in DVD'n i Xboxens DVD... FTPa till Xboxens D:\ och FTPa alla filer där till datorn... gör sedan en xISO av filerna och bränn den
Original inlägg av Johan_0618
jag kom inte riktigt ihåg hur det stog i nero bara... edit.. i min version av nero så står det bara "kopiera skiva"
recordnow är ett annat brännar prog som jag brukar använda...va kanske lite luddig i formuleringen...
//Claw
Bookmarks