Hej!
Jag tycker att alla era....konsoler borde sänkas med 400kr gäller
även denna DMS3 som jag så gätna vill ha =)
Hej!
Jag tycker att alla era....konsoler borde sänkas med 400kr gäller
även denna DMS3 som jag så gätna vill ha =)
Den dagen Sony börjar leverera PS2 med tillförlitliga dvd-läsare så att vi slapp byta så många PS2 på garanti så sänker jag gärna priset....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Original inlägg av Hansi
Byter ni även ut dvd-läsarna..på dem..lr jo det måste ni..var det inte någon slags brännfunktion som fanns på dem?
Var inne på ica maxi,,så såldes PS2 för 995kr och billigaste på nätet via pricerunner var onoff dom hade 1495kr, även om man går in i deras affärer tror jag.
Ni tar 1295kr för DMS3 inkl montering..hur mycket kostar det att ni köper in dvd-läsaren?per st. pris?
Ni får väl etablera er i dalarna tycker jag..mycket folk som vill spela svart...![]()
Jag önskar att min plånbok inte va som min mamma..heh
Jag önskar jag kunde köpa PS2 för 995:- men det är lockvara max 1st per kund, finns inte en chans att vi har tid att åka runt och köpa en ps2 i taget i olika butiker.
Passa på och köp, skicka till oss för chippning.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur mycket skulle det kosta att frakta den till er?
Hur vet man om den fraktas säkert.., det är vad jag grubblar mest över..![]()
Hur mycket skulle allt sammalagt kosta för mig..om jag skickar in min PS2 som jag kanske köper imorgon??
Skicka hit med företagspaket c:a 170:-
Returfrakt postpaket postförskott c:a 200:-
Lägg ps2 i originalkartong, och originalkartongen i en lite större kartong med lite mjukt jox runt så att den kan gunga omkring skyddad från alla stötar.
http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html
Chippning, se
http://www.psxcare.com/section.php?xSec=8
Va jag köpte 3 st på MAXI ingen max där inte, frågan är bara om lasern håller?Original inlägg av Hansi
Hansi min tjejs pojk har en PS2a V9 3 mån gammal Ochipad som det låter en heldel om, repar skivor så att dom inte går att spela mer, och den hackar, är det det där laserfelet?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Är den ochippad och repar skivor så lämna in den oavsett varför den gör så.
Jag körde en liten prissänkning på ps2 med dms3 idag för jag såg att vi hade några färdigchippade...och alla bara beställer ps2 med infinity just nu :-)
Bookmarks