Funderar om det inte går att associera "xbox media player" som finns på dashboarden, till xbmc, så man slipper gå in i program o sen välja xbmc. Går det? Och i så fall hur och var gör jag ändringarna?
Funderar om det inte går att associera "xbox media player" som finns på dashboarden, till xbmc, så man slipper gå in i program o sen välja xbmc. Går det? Och i så fall hur och var gör jag ändringarna?
Ingen???
Jag förstår tyvärr inte frågan riktig?
Alltså - jag körmed avalaunch som dashboard, där finns det bl a -spel, program, filhanterare mm. Där finns också xbox media player. Går det att få så att xbmc startar om jag väljer xbox media player? Vad jag förstår så är det nu min dvdspelare om jag vill spela upp en dvd-skiva. Gör det emellertid nästan aldrig, så då tänkte jag att det kanske går att starta xbmc med denna.
Du kan ju lägga in XMBC där annars. Eller så kan du starta XBMC direkt när boxen startar och ha det som dashboard. Därifrån kan du ju sen starta spel och andra program om du skulle behöva använda dem.
Hur du gör det finns beskrivet i många andra trådar så det är bara att söka.
Jag vill helst köra med avalaunch som dashboard. Du säger att "jag kan lägga xbmc där annars". Hur och var menar du?
Ta och läs Readme filen för Avalaunch.
RTFM!
Jaja, ta det lugnt.......
Edit:
Har löst det nu. Och Gelantious.....Jag hade läst readmefilen men inte hittat nåt + att det kanske kan vara kul om andra som kanske har liknande funderingar som jag hade att få en lösning i ett SUPPORTFORUM!!!!!
Last edited by zlazk; 2004-06-27 at 01:06.
zlazk. Inte för att vara elak eller så men jag tror inga andra har det problemet eftersom det är rätt uppenbart hur man ska göra...
Hehe, ok. Mitt fel då .
Bookmarks