Finns det någon möjlighet för er att köpa in större minneskort? Har själv en på 8MB, men det räcker inte äns nära. Letar efter något runt 32-64 MB.
Finns det någon möjlighet för er att köpa in större minneskort? Har själv en på 8MB, men det räcker inte äns nära. Letar efter något runt 32-64 MB.
Vi har haft 64-megs kort men intresset var aldrig stort nog så jag har inte tagit in fler.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Var dom dyra?
MvH Cally
http://powerboard.rockarfett.com/
Tror dom gick på en knapp tusing, men på den tiden kostade ju originalkorten 399:- också.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
nja, en tusing känns lite mycket för ett minneskort, även om det per MB är mycket billigare än ett vanligt kort, $25 som på hemsidan däremot![]()
Ja, det var ju kanske 2 år sedan vi tog in dom, nu borde det bli c:a 400:-
för 400 skulle jag kunna tänka mig att köpa ett 32MB-kort, jag tycker ni ska ta in ett gäng, och maila mig när ni får in dem så köper jag ett![]()
Bookmarks