Är det någon som råkat på en V1.6?
Köpte en ny box idag som är producerad 2004-04-13 och är lite osäker på att skruva upp den vill inte förstöra garantin
Är det någon som råkat på en V1.6?
Köpte en ny box idag som är producerad 2004-04-13 och är lite osäker på att skruva upp den vill inte förstöra garantin
Ingen som vet![]()
Varför vill du veta vilken version du har om du ändå inte har tänkt att skruva upp den?
Man brukar vilja veta vilken version man har när man ska chippa boxen men ska man chippa så måste man öppna och har man öppnat så kan man se vilken version man har.
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
sök efter det i sök funktionen frågan e besvarad
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Har sökt men inte lyckats få fram det ändå tyvärr...... Ska flasha tsop och det går inte på en 1.6 så därför vill jag veta annars lämnar jag tillbaka boxen och köper den någon annan stans där det finns äldre kvar![]()
En ÄKTA xbox V1.6
Videochip: Xcalibur (inget annat)
DVD : Philips
Version Kernel : 1.00.5838.01
Version Dashboard : 1.00.5659.03
Tillverkdat: 2004-03-22---->
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Det finns Xboxar tillverkade 2004-03-18 som varit 1.6 också.
Nu är det ju inte lillverkdat som gör det utan videochipet
Bookmarks