Går det att montera två st diskar i xbox en master & en slave
tack på förhand
Mange
Går det att montera två st diskar i xbox en master & en slave
tack på förhand
Mange
Nej krävs en HD switch & bootning mellan byterna
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Det går alldeles utmärkt, men bara om man kör Linux....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
bättre att köra med en 200-400GB isf slipper man ifrån alla boot byten
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Det är nog inte anledningen till att han vill ha 2 diskar.Original inlägg av pege63
Jag har 2 diskar som jag byter mellan när jag ska köra xbox Live (original disk) och den andra (120 gb) när jag ska göra andra saker.
Skulle vara smidigt med en switch då.
Prutten kommer!
Jag har 2 diskar som jag byter mellan när jag ska köra xbox Live
ummmmmmmm varför?!?!?!?!
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
För att xbox Live har jag installerat på min original-hårddisk.Original inlägg av Lucif3r
Den använder jag alltså när jag kör Live.
Sen när jag ska se filmer eller spela spel som jag har på hdd:n så sätter jag i min 120 gb.
Är det nåt du inte förstår nu?
Prutten kommer!
Är det nåt du inte förstår nu?
umm a......
varför krångla med att byta HDD hela tiden när du kan instalera Live på din stora disk??
edit: lr din stora disk kanske inte går att låsa???
Eftersom MS ser att du bytt hårddisk och när som helst kan få för sig att spärra boxar med utbytt hårddisk är det inte alls så dumt att ha originalhårddisken aktiv.
Å andra sidan kan man ju köra på som vanligt med sin stora hårddisk och ta smällen när den kommer och helt enkelt köpa en ny xbox som antagligen kostar 795:- eller så när det blir aktuellt isåfall...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Eftersom MS ser att du bytt hårddisk
gör dom ?
aja tur att man inte kör live då
Bookmarks