Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Behöver hjälp!!!

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0

Behöver hjälp!!!

Snart får jag mitt Alladin adv live och undrar om jag måste installera Evo X för att kunna köra brännda spel, eller är det bara att bränna och köra utan Evo X? Om man måste ha Evo X kan nån då förklara steg för steg hur man bär sig åt?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du kan köra brända spel utan evo-x
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0
    Ok tack för svaret...men vad är Evo X bra för?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Evo-X, Avalaunch m.fl "dashboards" ger dig en meny med de program/spel du har installerade på hårddisken samt systemfunktioner så att kan flasha om bios på chippet, kolla/ändra diverse inställningar, ftp:a till boxen m.m.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0
    behövs det för att lägga in spel på HDDn?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    You bet :-)

Liknande diskussioner

1. Behöver hjälp av en super nörd.. =)
    By Eternal in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-11-30, 13:22
  2. Nybörjare behöver verkligen hjälp
    By smsucha in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-06-07, 19:21
  3. En nybörjare behöver hjälp!
    By skippy in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-02-13, 19:55

Bookmarks

Behörigheter