Jag kan ändra ip:et... Men det sparas aldrig..! HUr sparar ja det? Annars kan ja ju inte ftpa över till avalaunch. Och jag har hört att det ska gå snabbare till det.!
Jag kan ändra ip:et... Men det sparas aldrig..! HUr sparar ja det? Annars kan ja ju inte ftpa över till avalaunch. Och jag har hört att det ska gå snabbare till det.!
Skriv ip´t med notepad direkt i avalaunch.xml-filen, sen ftp´ar du över den till boxen.
Startar du Avalaunch från hårddisk eller från dvd-läsaren?
Du måste ha det installerat på hårddisken för att kunna ändra IP.
Jag har aldrig haft några problem att ställa in IP i avalaunch, kommer inte ihåg exakt vilka knappar, men den svarta eller vita tar fram/bort tangentbordet, och någon av de färgglada knapparna till höger gör att det du skrivit in sparas.
Om jag minns rätt skall man inte bara trycka på "back" knappen för då sparas det inte.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det funkade bra som zlank sa..!
Bookmarks