Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: V.5!?

Registrerade
    Feb 2002
    Respekt
    0

Question V.5!?

Hejsan!
    Är lite fundersam på vilka chip som verkligen fungerar på v.5 modellen.

Enligt er hemsida rekommenderas inte NEO 2.2 och Origa fungerar inte på den europeisk PS2. Om läser detta forum så får man intrycket att båda chipen fungerar på v.5:an. Hur står det till egentligen?

Vilket chip rekommenderar Ni till en v.5 maskin (nej, inte Messiah. Orkar inte vänta)? Vill spela kopierade och importerade ps1 och ps2 spel. Vill också erhålla en regionsfri dvd.

Kan någon på ett tydligt coh informativt sätt förklara vad jag vill ha för chip?

Tack!

/NAPOI

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Origa och Action Replay 2.02

Bägge finns på lager.

Hemsidan släpar som vanligt efter litegrann :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2002
    Respekt
    0

Det nya NEO 4.5 kommer det att klara alla spel? Ser att gamla NEO 4 inte klarar orignal import skivor. Är det svårt att löda in?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Jag tror inte den versionen kommer ta original import, men det är ju upp till Mr T och grabbarna...

Jag TROR att nästa NEO4 kommer vara uppdaterat för R/v5 samt eventuellt ha ett "clip" så man slipper löda på BIOS.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    ovik
    Respekt
    24

det stog att allt var lika men att det funkar på v5

------------------
    -------------------------
    aNyThInG iS pOsSiBlE
    -------------------------
    aNyThInG iS pOsSiBlE