Hejsan jag undrar om ni har / kommer
få in " Macrovision off chip " till
Playstation 2 av v.4 - v.5 ??
tack på förhand
/ DeltaZero
Hejsan jag undrar om ni har / kommer
få in " Macrovision off chip " till
Playstation 2 av v.4 - v.5 ??
tack på förhand
/ DeltaZero
Vi har 4 olika koder till makro-off chip, så om någon tycker det är viktigt med makro-off på PS2 så kan vi fixa det.
Vi har legat lågt med dessa då det förekom en massa diskussioner om att dom kunde göra dvd-uppspelningen mindre stabil och vi har inte haft tid att göra egna tester.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur menar du med mindre stabil ?
om man lämnar in sin PS2 till er
för att fixa " Macrovision-Off "
vad kostar det ?
och om det strular , är
det möjligt att ta bort fuktionen igen ?
tacksam för svar
mvh / DeltaZero
Om du bara vill ha makro-off chip så kostar det 750:- med montering. Om du samtidigt får något annat chip monterat kostar det 100-250:-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks