HJÄLP::::::: Jag kan inte få in bioset i mitt chip..
HJÄLP::::::: Jag kan inte få in bioset i mitt chip..
HalÅÅÅÅÅÅ.
Fel avdelning för frågan... såvida du inte försöker få in DVD-skivan i ditt moddchip!
Vad har du för chip? Vad har du försökt med hittils?
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
........sen tycker jag det är liiiiiiiiiiiite onödigt att skriva ett inlägg som det du skrev.......HalÅÅÅÅÅÅ
detta är ett suport forum...... folk som svarar här gör det för att vara snälla....frivilligt.......
så du ska va GLAD om nån svarar.... så skriv inte sånna där inlägg samma timme som du skrev frågan........
ibland för man svar på en gång........ ibland kan det ta 2-3 dagar....... ibland får man kanske inget svar alls.........
tänk på det nästa gång
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
Ställer man en så dåligt formulerad fråga och i fel avdelning dessutom lär man ju INTE få något svar. Speciellt som han inte svarat på Merlin.swe som faktiskt bad om det minimum av uppgifter som krävs för att försöka svara på frågan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ähh, jag stänger tråden, gör om gör rätt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks